fredag 26. september 2008

Tuuuuuusen takk alle sammen!!

I løpet av den siste tiden har jeg fått masse flotte Awarder!!! Jeg setter så pris på hver og en av dem!!!

Jeg skammer meg stort for at jeg ikke har lagt dem direkte ut på bloggen min mens de var "ferske"... Jeg kopierte dem og la dem i en egen mappe på pc`n... men glemte å legge ved hvem jeg fikk dem av :=(

Uannsett så må jeg bare gjenta meg selv!! Jeg er så glad for hver og en av dere som kommer innom, og er lykkelig som ett barn i en lekebutikk når jeg får kommentarer og awarder!!!

Go`klem til dere alle!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Disse har du virkelig fortjent Bente!
Det er så mye fint og inspirerende å se på her.
Alltid koselig å besøke bloggen din :0)

Ha en fin helg
Inger

Eli sa...

Bente, du er ikke sann...... Jeg skulle ikke ha noe for de trykkene, og så sender du DEN pakka.

Tusen hjertelig takk.

Bare å si i fra, jeg hjelper deg gjerne igjen. Og UTEN betaling altså.

Ha en fin helg, og mange klemmer fra meg.

Og AWARD`ne er det ingen som fortjener bedre enn deg, kjære du.

Eli sa...

Forresten; Bente. Hvordan gikk det med de kaffe stemplene?

Vil du ha noen av meg så si i fra er du snill.