onsdag 24. september 2008

Sukkersött - utfordring #8

Sukkersött utfordret oss denne uka til å lage kort med minst ett ikke-scrapperelatert produkt på.

Da den nye høst-hänglar pakken dumpet ned i postkassa, falt jeg umiddelbart for dette herlige stemplet!! Ideen ble komplett da jeg ryddet i kjøkkenskapet og førstehjelps-skrinet for sykkelen dukket opp! Med et plaster i tillegg, så er kortet anvendelig for lapping av både sykkeldekk og oppskrubbede knær;=)Mønsterpapiret jeg har brukt er fra Dreamstreet papers, stemplene fra Hänglar og Stänglar.

18 kommentarer:

Inger Marie sa...

Kortet er kjempe tøft Bente :)

Klem fra Inger Marie

Anonym sa...

Det var et skikkelig tøft og stilig kort du har laget. :)

Hege-Annie Simonsen sa...

Kjempeflott og stilig kort!! Digger ideen med plasteret! Nydelige farger! :)

ha en flott dag! :)

Lena Katrine sa...

Åh, for et tøft guttekort!
Nydelige farger, flott fargelagt og kule detaljer!

Jeg legger deg til blogglista mi jeg ;)

xxx

Solveig sa...

Herlig guttekort!
Ha en fin dag!

Caroline sa...

kjempe stilig kort! Lur idè med plaster :D

Joanna sa...

Råååtøft kort Bente, skikkelig guttekort dette her. Syns jeg ser dem rase avgårde på trejulsykkel med førstehjelpskassa på bagasjebrettet:) Jeg liker veldig godt Hänglar stemplene og dette var kjempeflott.


Klem fra Joanna

Eli sa...

Hallo, du.

Du er da også kreativ med de fine korta dine.
De stemplene er kjøpt hosImpression Obsession Linken står i innlegget også.

Moia sa...

Herlig kort, og den ^hängelen på sykkel er kjempesøt. Tøft med det plastret.

Angella sa...

Dritkult...sjekk kortet mitt da Bente...Helt utrolig!!!


klem
Angella

Hanne sa...

Denne utfordringen er så knall, her hentes det frem gode idéer overalt, og så får man jo ryddet litt samtidig :)

Kjempesmart å bruke den sykkelbøtelappen, og ikke minst å sette sammen alt på en så flott måte! Flinka!

Sukkersøt klem :)

Maya sa...

Så utrolig tøfft guttekort!!!
Råstilig med boten og plasteret!

Takk for att du deltar,
klem fra Maya.

Heidi sa...

Så utrolig skjønt dette kortet var. Nydelige farger også

Klem fra
Heidi

eba sa...

Skikkelig tøft kort!! Herlige farger!

Vibeke sa...

Kjempe tøfft og stilig kort!!!

Åshild sa...

Helt herlig, Benthe! Knallidé! Takk for at du er med på ukens utfordring :)

Anonym sa...

OMG så stilig kort!!!

annes paperfun sa...

Så tøft kort du har laget til utfordringen. Og takk for koselig kommentar i bloggen og bare koselig at du linker.
klem fra anne