søndag 28. september 2008

Sukkersött - utfordring #9

Kravene til ukas utfordring - som er gitt av Bibbi - var følgende:
1. Kortet/prosjektet skal ha minst 2 bretter
2. en eller fler snøkrystaller
3. bånd og bling
4. det skal komme tydelig frem at det er et julekortprosjekt

Min idè var å lage ett julekort med nytteverdi. Dvs at jeg brettet kortet to ganger og brukte perforeringsskjæreren til å dele opp den smaleste bretten i tre. Disse tre små "bitene" ble stemplet og embosset med glimmer. Og vips... så har mottakeren av julekortet 3 pakkelapper som kan rives av og brukes.

Nice and blury bilde... men her har jeg løsnet en av pakkelappene for å vise hvordan det funker.
Stemplene jeg har brukt er nok en gang fra Stempelglede. Bakgrunnen på fronten er stemplet med vannmerkepute og embosset med vekselsvis glimmer- og transparent pulver. Limt på bling litt her og der.

20 kommentarer:

Annette sa...

Kjempe flott!!!

Pia sa...

Hvor er det en fin løsning af udfordringen, smart med måden du har gjort stemplet fast på. Også en fortsat god søndag til dig

annes paperfun sa...

Det var virkelig et lekkert julekort i nydelige farger.
Stilig pyntet og en flott løsning på oppgaven.
Takk for at du er med på utfordringen.
klem fra Anne

Aija sa...

Very beautiful combintion, light blue and brown. So beautiful image and the total layout is awsome!

Caroline sa...

Ååh, så utrolig stilig kort!! kult med merkelappen! :)

Angella sa...

Såååå lur du er:)
Flott idé... Jeg stjeler den...hehe!

Angella

Anonym sa...

Så fint kort du hadde laget og så smart det var med pakkelappene. Dette likte jeg!!!

Desirée sa...

Det var jo en kjempegod ide! Kortet ble delikat og fint også! Tror jeg må stemple opp litt med det motivet og lage noen kort med det, tror jeg fikk litt ideer nå ;)

Heidi sa...

Nydelig Bente-sarte fine farger og nydelige detaljer

Klem fra
Heidi

Andrea sa...

Beautiful card!
xAndrea

Unknown sa...

Ååååå så nydelig julekort og så herlig løysing på brettinga!
Lekre farger og herlige detaljer!!!
<3<3<3<3<3

Anonym sa...

Hei på deg!
Masse flott her i bloggen din.Smart brette kort og flott fargebruk.
Koseligt med besøk i bloggen min,Takk.

Sylvia Blum sa...

Wonderful card! I absolutely LOVE the angel image.. it's just so cute and I love the vintage feel of it!
love & smiles, Sylvia

Tonje sa...

Dette var veldig lekkert og et flott bidrag til sukkersøtt utfordringen!

Anita Hagen sa...

Å fy flate så nydelig Bente. Dette gikk 'rett hjem' hos meg asså. Gjennomført og herlig!

Har nettopp hatt en koselig rundtur i dine siste kreasjoner. Du er jo så utrolig flink at det er en sann glede å se.

Ha en super dag videre!

Klem fra Anita

Maya sa...

Ååååå noe så enormt smart!!
Knall flott løsning med pakkelappene på siden!!
Nyydelig gjennomført :)

Takk for att dud eltar,
klemmer fra Maya.

Turid sa...

Kjempefint kort,skikkelig stilig!
Takk for den fine kommentarer du skrev i min blogg!

Joanna sa...

Jøss for en kjempeide Bente:)
Det " vips " kortet er bare helt topp. Fargekombinasjonen likte jeg veldig godt.


Klem fra Joanna

♥ Kari ♥ sa...

Så nydelig!! Kjempeskjønne stempeler og nydelig farge! Så flott med de embossede snøstjernene, og urtolig kreativt med pakkelappene!!
Nydelig Bente!!

Ha en kjempekoselig helg!
Klem fra Kari

eba sa...

skikkelig kult kort med en rå idè!