onsdag 10. september 2008

Sukkersött - utfordring #6

I ukens ufordring skulle saksa frem! Og der måtte jeg nesten melde pass altså! Jeg og saksa er IKKE bestevenner...... Men etter å ha vridd hodet litt frem og tilbake så fant jeg ut at jeg skulle prøve meg på "papir-dukke metoden". Blant mer innvidde så kalles den "Dress you up". Hänglar-jentas hårsløyfer, kjole og sko er samme papir som bakgrunnspapiret - Cuteworld fra Autumn Leaves.
I tillegg så er en blomsterranke fra pyntepapiret prydelig klippet ut.... med mer eller mindre tålmodighet... mest mindre:=D

21 kommentarer:

Hanne sa...

Næh guriMALLA så stilig! Det var jo en kjempeidé å bruke denne utfordringa til å kle på lille hÄnglarjenta :) Stilig at du brukte samme papir som på bakgrunnen!

Og døh - tålmodighet ser det ut til at du har nok av, tilogmed pirkehøna mi hadde meldt pass på hårsløyfer og sko! Imponert, jeg, mektig!

Dessuten var jo resten så stilig også, og den blomsterranken var virkelig "stunning", som de sier utaskjærs... Flinka!

Nattaklem fra Hanne :)

Torill sa...

Jeg må virkelig si meg enig med "naboen" min! (Hanne bor ikke så langt unna meg)

Kjempeflott kort! Og tusen takk for koselig kommentar på bloggen min!
hei hopp

Fredhøy - Gro sa...

Lite tålmodighet eller ikke, det der klarte du helt strålende!! Likte spesielt godt blomsterranken fra pyntepapiret, så den ideen er det mulig jeg låner i nærmeste framtid:)

Eli Kristin Magnussen sa...

Det der var bare nydelig Bente, et skikkelig sjarmerende kort med lekre detaljer. Du er bare altfor beskjeden, dette er du rå på. Herlig - lykke til i utfordringen! ;)

Sianba sa...

Nydelig kort! Morsomt med pyntepapir som kjole, det må testes en gang... :-) Må si meg enig med de andre, den blomsterranken var virkelig flott!

Maya sa...

Åhhhh Bente,dette var bare såå utrolig nydelig!
Og jammen tror jeg ikke du har nok tålmod! For jammen er det masse prik å klippe it sløyfer,sko og blomster!!
Men du å du,så lekkert det ble :)

Takk for att du deltar,
klemmer fra Maya

Unknown sa...

Kjempeflott sukkersøttkort, og utrolig mange andre kjempefine kort også. Kreativt og lekkert! ;-)

Moro å se andre fra Romerike her også forresten. ;-)

annes paperfun sa...

Ååå det var virkelig et nydelig kort! Og så flott at du har kledd jenta opp med mønsterpapirer. Og så mange detaljer som du har klippet ut!
Takk for at du er med på utfordringen.
Klem fra anne

Joanna sa...

Da må jeg jo bare fastslå at du vant kampen med saksen:)
Jeg liker denne " kle på " metoden og bruker den selv iblandt. Kortet er aldeles nydelig og fargene bare herlige for ikke å snakke om detaljene:)

Klem fra Joanna

Paperaddict sa...

Wow - du kan dette du! Morsom måte å leke med stemplene på. Er enig med deg da, at saksa ikke er min beste venn heller... men det ser da ut til at du har fått en ny lekekamerat, knis...

Klem fra Hilde

Kristine sa...

Litt av et klippearbeid su har gjort her Bente!
Et utrolig nydelig kort som jeg falt for!
Tusen takk for at du er med på klippeutfordringen!
Klem fra Kristine

Pia sa...

wow hvor er det et sødt kort, ser rigtig fint ud med den udklippede gren med blomster

Ann Cicilie sa...

Riktig flott resultat:)

Solveig sa...

Herlig kort!
Flotte detaljer!
Takk for besøket i min blogg!
Ha ei fin helg!

Lene Aase sa...

Kjempeherlig kort, nydelig med det hjertet med pynt inni!!! Bra klippet synest nå eg;)

Klem fra Lene.

Cathrines-creative sa...

Kjempesøtt kort. Stilig at du har brukt samme papir på kjolen som bak....
Ha en fin kveld, Cathrine

Eli sa...

Så herlig kort dette er da. Du er så flik, Bente. Har forresten sendt en Dinosaur med følge til deg.
Ha en fin helg
Kos fra meg

Angella sa...

Dette var helt utrolig nydelig, Bente!
Så mange små herlige detaljer. Absolutt favoritt:)

Gry-Heidi sa...

Dette kortet var jo bare helt nydelig:) Flotte detaljer!
Jeg har kikket gjennom bloggen din og fant utrolig mye fint. Har aldri sett toolboxen før, så det skulle ikke forundre meg om jeg må prøve meg på den jeg også :))
Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min!

Torill sa...

Grattis med ukens søteste!!! Og med rette!
Og tusen takk for koselig kommentar på bloggen min! Blir så glad!!!
klem fra meg

Kjersti sa...

Nydeleg kort!

Og kjempefin blogg! Skulle ønskja eg var like flink til å laga sånne fine malar/bakgrunnar på mi side.... sukk!

Masse fint til inspirasjon her :)