lørdag 31. januar 2009

Jul i januar:=)

Jeg har lovet med selv dyrt og hellig at jeg skal lage minst 2 julekort pr mnd. Det var på nære nippet at jeg ikke klarte det denne måneden, men jammen fikk jeg litt hobbytid på morgenen i dag:=) Jeg lagde først 2... og så lagde jeg en kopi av disse - så et resultat av 4 julekort er jeg fornøyd med! Dette kortet er laget med stempelet "Cozy winter" fra Susana`s - fargelagt med Distress, samt rundt stempel fra Aud`s design. For å få frem litt glitter i snøen har jeg brukt glitterlim. Bakgrunnspapiret er fra Papirgleder, snøkrystallene er punchet ut med 2 ulike Marvy-puncher.
Her har jeg brukt stempelet "Snow person" fra Susana`s-. Mønsterpapirer fra Papirdesign og hjertedies fra Spellbinders.

22 kommentarer:

Gro sa...

Må si jeg er mektig imponert. Flotte var de og.

Unknown sa...

Wow!!!
Lekre julekort! Herlige farger og detaljer!!!
Lurt å begynne tidlig!

Klem,
Jorunn!

solsiv sa...

Nydelige begge to. Fikk nesten lyst til å lage julekort nå. :-)

Anonym sa...

Superflotte kort, nydelige stempler=) og så er jeg veldig imponert over at du har inspirasjon til å lage julekort nå=)

Lena Katrine sa...

Nydelige kort Bente! jeg er også imponert over at du finner inspirasjon til å lage julekort nå... Jeg er så lei julekort, at jeg blir kvalm av å tenke på å skulle lage noen... ;o)

ha en flott helg! Klem

Janne sa...

Jeg blir virkelig imponert over at du i det heletatt, SÅ tett etter jul gidder å lage så flotte julekort ;0)
Ikke domt å sette seg ett mål, kanskje jeg skulle prøve det å...

Janne sa...

Jeg blir virkelig imponert over at du i det heletatt, SÅ tett etter jul gidder å lage så flotte julekort ;0)
Ikke domt å sette seg ett mål, kanskje jeg skulle prøve det å...

Aina sa...

Så herlige kort! Kom nesten i julestemning igjen jeg nå :O)

Eli sa...

Kjempefine kort, Bente. Ikke dumt med slike forsetter, ble så lei julekort at jeg trodde jeg skulle .... til slutt

Ha en fin lørdagskveld!

Yvonne Hagane sa...

ÅÅÅ så nydelige, stemningsfulle julekort!! Kjempefine stempler også! Ha en fortsatt fin lørdagskveld.
Yvonne.

Aud sa...

Åhh, disse var utrolig lekre!♥
Så gøy å se andre bruke de samme stemplene man selv har, så får man herlig inspirasjon til hvordan man kan tenke nytt neste gang man bruker dem!
KLem til deg!
Aud

May-Bente sa...

Jeg må si jeg er mektig imponert, at du finner inspirasjon til å lage julekort nå.

Iselin sa...

Kjempe flotte julekort!
Er imponert over at du klarer å scrappe julekort nå, selv er jeg gørr lei julekort.
Er nok lurt å lage noen i løpet a året så man slipper alt stresset i jula. :)

Bibbi sa...

Flotte julekort!

Nina sa...

2 kjempe nydelige julekort :)

Pia sa...

super flotte julekort er imponeret over at der stadig er julestemning tilbage

Inger-g sa...

Disse var skikkelig flotte! Har vært på fjellet i helgen, og der var det julestemning i bøtter og spann.
Ha en fin uke.
Inger :-)

Mary sa...

Så masse flotte kort du har laget siden jeg var inne og tittet sist:))
har noe til deg i bloggen min

Heidi sa...

Nydelige kort min venn. Jeg hadde også lovet meg selv dette men tror du jeg har klart det? Da må jeg altså lage flere julekort denne mnd. Så flink du er

Klemmer fra
heidi

♥ Kari ♥ sa...

Så nydelige julekort Bente!! Lekkert stempel på det øverste, så flott med glitter! Nydelige farger på det nederste!
Skal si du er flink!! Kanskje jeg må hive meg på å være like lur!;)
Klemmer fra Kari

Monica sa...

Så flotte kort, spesielt det øverste må jeg si jeg forelsket meg helt i. Rålekkert!! :)

Janniche Drivdal Eriksen sa...

legger deg til i blogger jeg følger jeg:)
det er utrolige flotte kort du lager!