mandag 2. november 2009

God mandag:=)

Jeg er i sving igjen i jobb etter en uke hjemme med mistanke om "ribbesnue". Det store spørsmålet nå er - må jeg ta vaksinen - eller har jeg virkelig hatt Svineinfluensaen slik at jeg er immun?!?!? Valgets kvaler;=D

Mens jeg prøver å bestemme meg - så legger jeg ut et julekort med Digistamp fra Mo`s digital pencil.
Motivet er fargelagt med ProMarkers i fargene Satin, Blush, Soft peach, Pastel blue, Sandstone og Walnut. Tektstempel fra ukjent leverandør. Mønsterpapiret er fra Imaginisce.

8 kommentarer:

Lisbeth sa...

Wow,WOW dette var nyyydelig,Bente!!!
Hærlig stempeltrykk og vakre farger!
Klem,Lisbeth

Liv Johanne sa...

Disse motivene er så fine! Nydelig!

Tonje sa...

Så vakkert kort og herlig motiv! Skjønner godt valgets kval her. Det er jo ingen som vet om de har fått sofagrissykdommen eller ei da de ikke tester.

Kristin sa...

Så skjønt det var! :D

Hege-Annie Simonsen sa...

Herlig kort - så nyydelig motiv som du har fargelagt sååå flott! :)

Ja, i disse svineinfluensatider... Godt å høre at du er frisk nå! :) Ikke så greit når ikke alle får lov til å la seg teste...! Samme tanker her. - Min sønn har vært syk, fra onsdag til han var feberfri i dag. Men vi vet jo ikke om det var vanlig influensa eller ikke... Han får ikke lov til å komme på skolen før etter 7 dager, hvilket vil si torsdag, selv om han måtte holde seg feberfri.. Hadde jo uansett vært greit å vite om det var H1N1 eller ikke, men testen fikk vi ikke tatt på ham..

Ha ei god uke! Klem, Hege

Unknown sa...

Waoooo da stempele va driiiit fint (som ongane seier) Da har eg ikkje sett i min ferd inne på Mo`s...
Korte var strålande fint også!!

Ha ein flotters mandagskveld :)

Klem Tine

Birgit sa...

Oiiii så flott det var ;-))

CraftyC sa...

Wow, what a stunning card. The image is just so sweet. Great colours!
Clairex