fredag 3. juli 2009

Sukkersött - utfordring #46

Før jeg dro på ferie så lovet jeg på tro og ære å bli ferdig med ett bryllupskort før 4. juli!!! Og puhhh...det var på hengende håret. Det flotte er at jeg kan levere det som bidrag til ukas Sukkersött:=)
Kortet er laget i samme stil som de 54 bordkortene jeg leverte før ferien - men som jeg glemte å ta bilde av;=P
Jeg hadde ikke mønsterpapir som passet, så jeg brukte Stempelgledes stempler til dette formålet. "Til brudeparet" er også fra samme produsent.
Øvrige forbruksmaterialer er Bazzill, Spellbinders dies, blonde fra Panduro, Mullberry roser og MS-punch.
Innside i samme stil - men i all enkelhet.
Nå skal jeg kaste meg i bilen og levere kortet til brudens mor - som høyst sannsynlig stresser vettet av seg i sommervarmen før den store dagen i morgen:=)

17 kommentarer:

Anonym sa...

Dette var helt nydelig! Vakkert, lekkert, ALT!! Kjempe fine detaljer og valg av farger! Brudeparet blir sikkert kjempeglade over og få et slikt fint kort:) Håper dere hadde det fint på ferie. Det er hele 16 dager til jeg drar til Tyrkia:( Ha en fortsatt fin sommer! Klem:))

bente_me sa...

Flott kort:) Takk for kommentar i bloggen min i varmen;)
Ha en fortsatt god ferie:)

Liv Johanne sa...

Så fint bryllupskort, det var veldig stilig med den formen på kortet :-)
Takk for en kjempehyggelig komentar i bloggen min...

Porscha sa...

Så flink du er!
Kjempeflott kort.

Lena Løken sa...

Nydelig kort :-)

Bente sa...

Kjempelekkert kort, nydelig form på kortet!
Klem, Bente

Aud Kirsten sa...

Nydelig bryllupskort:)

Kort og Søm sa...

Kjempe fint, alltid morro med kort som ikke har standard form! :o)
God sommer!!

Eli Ann sa...

WOW! For et lekkert kort! Har du mal, eller har du diktet det opp sel?? =D Utrolig kreativt, tøft at du har "laget" eget mønsterpapir!

Audhild sa...

Lekkert kort. Flotte farger.

Nina sa...

Skikkelig lekkert, Bente!

Pia sa...

super flot

May Gunn sa...

Heisann. kjempeflott kort du har laget.
Har noe liggende til deg i bloggen min.
May Gunn

Kjersti sa...

Det var eit kjempenydeleg kort!
Superromantisk bryllupskort :)

Yvonne Hagane sa...

ÅH kjempelekkert!! Herlig med friske bryllupskort synes jeg. Rødt og hvitt er helt nydelig!
Ha en fortsatt fin ferie:)
Klem Yvonne.

Maya sa...

Kjempeflott bryllupskort!
Stilig brette teknikk!!
Klem fra Maya:)

Madeleine sa...

For et vakkert kort! flott å se bryllupskort som ikke går kun i hvite/duse farger :) Dette oser det bare kjærlighet av!