fredag 29. mai 2009

Grønt er skjønt!

Jeg tror jeg har nevnt det før - men vår og sommer er heeeerlig!!! Naturens klare grønnfarger og frodighet betar meg like mye hvert år! Selv om jeg egentlig burde oppholdt meg ute i denne betagende naturen.... så har jeg jammen prioritert hobbykroken igjen;=P Jeg har laget et Z-kort med hovedmotiv fra hÄnglar. Fargelagt med ProMarkers og Copics i fargene Blush, Pastel pink, Pastel blue, Blue pearl, E41, E43, E44, E59, G40 og YG63. De andre stemplene er fra Stempelglede og Norsk Stempelblad.

Mønster papiret er fra Crate paper og bladpunchen fra McGill.

Jeg ønsker alle som titter innom en fantastisk flott Pinsehelg:=)

9 kommentarer:

Bente sa...

Nydelig kort, herlige farger! Motivet er bare helt fabelaktig fargelagt!! Ha en fin pinsehelg! Klem, Bente

Nina sa...

Åhh, fy fela, sååååå lekkert *sukk*

Ha en toppers pinsehelg :)

Lena Katrine sa...

Oi! Dette var lekkert Bente! Nydelige papirer og stæsj, og et flott fargelagt motiv!

Ha en super pinsehelg! Go'klem

Heidi sa...

Ja grønt er virkelig skjønt - og dette var bare vakkert.

Klemmer fra
Heidi

Inger-g sa...

Nydelig kort, Bente. Ha en flott pinse :-)

Pia sa...

super rålækkert kort

Camilla sa...

Fantastisk flott kort Bente!! Og du fargelegger som en gud med Copics'ene!!:)
Ha en god pinse!
Klem, Camilla.

Nyten sa...

Eit nyyydelig fint kort! Og du e bare såååå flink til å fargelegga!!!
Ha ei god helg!
Klem:))

Gunn-Hege sa...

Nå har jeg kosa meg vel og lenge i denne fantastsike bloggen =0)
Du er utrolig dyktig på det du gjør, jeg er sååååååå forelska i ALT du tryller frem!!!!!
Nydelig nydelig nydelig, fra ende til annen!!!!
Takk for titten og god pinse =0)