lørdag 28. mars 2009

Jul i mars:=)

Her er marsmåneds julekort!
Begge kortene er laget med stempelmotiv fra Sugarnellie. Det grønne/brune er fargelagt med Copics i fargene G40, G82, YG63,E59, E43, E44 og E41 samt ProMarkers i fargene Ivory og Dusky pink. Mønsterpapiret er fra Ladybugs and Friends. Øvrige materialer brukt er bordpunh fra Fiskars, rubons fra Norsk Stempelblad og bånd fra Panduro. På dette kortet har jeg brukt mønsterpapir fra Papirgleder, gren- og snøkrystall-puncher, papirroser og God Jul-stempel fra Papirloftet. Motivet er fargelagt med ProMarkers i fargene Ivory, Dusky pink, Primrose, Sandstone, Satin,Cocoa, Pastel blue, Pearl blue og China blue.

25 kommentarer:

Hege sa...

Du og du så fine disse var!
Det er imponerende at du klarer finne inspirasjon til å lage julekort når i mars. Lurer på hvordan det blir i juli... Nissejenter og palmer? *knis* Jeg får meg ikke helt til å lage julekort på denne tiden av året. Men når man unngår nisser og de typiske julefargene er det kanskje enklere?
Julekortene du har laget er iallfall nydelige!
Likte spesielt godt det blå!

Ønsker deg en god helg!

Nina sa...

Åhh, knall lekre kort *sukk* Jeg falt for det grønne jeg da :)

Bente sa...

Å så nydelige kort - kjempeflott fargelagt og herlige farger. Ha en fin helg!!

Pia sa...

Super fine julekort Bente og et kanon sødt motiv, så flot i farver og opsætning

Anne I P sa...

ÅÅÅÅ så kjempefine julekort!
Jeg synes det er sååå vanskelig med julekort nå! Men jeg vet jeg burde gjøre det!!!
Herlige farger og nydelig fargelagt, Bente.

God helg! Klemmer fra meg.

May-Bente sa...

2 Herlige kort. Jeg er imponert over at du kan lage julekort nå.
Klem:=)

Gro sa...

Så nydelig kort. Nå har jeg kjøpt noen promarkers, så da er det vel bare å prøve seg fram. Har sett på motivene dine hele tiden, og de er så fine.
God Helg og takk for tipsene.

Eli sa...

kjempefine julekort, Bente. Det stempelet har jeg fått i dag også, men ikke fått montert det enda...

klem :)

Lisbeth sa...

Lekre julekort!!! Fargene er bare nydelige...
Ha en riktig fin helg!
Klem

Gry-Heidi sa...

Så nydelige disse var! Imponerende at du klarer å lage julekort nå!

Klem

Snuppelure sa...

WOW så utrolig lekkre kort du har laget :)
Å det stempeltrykket du har brukt er aldeles nydelig :) Hva slags stempel er det ? jeg har aldri sett det før...

Anne H. sa...

Så nydelige kort du har laget! ♥♥
Anne -:)

Hilde Aaslund aka Scoobie sa...

Lekre!

Sier som flere andre; godt gjort å lage julekort på denne tiden av året.

Lenes stempelkrok sa...

Nydelige julekort!!!
Har selv denne jenta,og synes hun er så herlig...ikke vanskelig i det hele tatt å lage julekort, når man har så flotte motiver å arbeide med:-D

Inger-g sa...

Kjempeflotte kort! Du er knallflink til å fargelegge :-)

Iselin sa...

Flotte kort!
Falt veldig for det lyseblå julekortet.

Nyten sa...

Bare heilt nydelig!!

Lene Aase sa...

Nyyydelige julekort, lekkert fargelagt og nydelige farger på de :)

Klem fra Lene:)

Cathrine sa...

nydelig fargelagt!! og for et lekkert stempel.. og julekort i mars!! (jula varer helt til påske.. ) hehe. lekre kort, i flotte samstemte farger

Kort og Søm sa...

Så fine julekort du har laget! :o)

Aija sa...

Wow Bente, you have started early this year :)
What a great Christmas cards you have done!
Hugs,
Aija

CraftyC sa...

These are gorgeous bente, you've coloured them beautifully!
Clairex

Nina sa...

Imponerende at du er i gang med julekort. Selv orker jeg ikke tanken. Virkelig nydelige var de.

Jennie/Deleelsia sa...

Två väldigt fina julkort så här på våren :) Föll lite extra för det gröna.

♥ Kari ♥ sa...

Guriland Bente!! Jeg blir SÅ imponert over at du lager julekort på denne tiden av året!
Begge kortene var jo bare så flotte! Motivet har du fargelagt helt nydelig på begge kortene, og fargene er bare lekre!
Ha en kjempekoselig dag!
klem fra Kari