lørdag 30. august 2008

Sukkersøtt - utfordring #5.

Ukens utfordring var morsom, og passet perfekt i det jeg måtte få ferdig et kort FORT... og som skulle ha plass til å fylles med litt småtteri!
Kortet er veldig meg! Litt konservativt.... med farger i sort, brunt, sølv og ett innslag av grønt. I tillegg så er jeg veldig glad i katter:=)

Mønsterpapiret er fra Basic Grey og stemplene jeg har brukt er fra Norsk Stempelblad og Stempelglede. Kattetrykket har jeg byttet til meg i en swap, og vet dessverre ikke hvor det er fra:=( Hvis noen vet... så vil jeg svært gjerne vite det!!! (Tusen takk til Aud som har fortalt meg at stemplet kommer fra KortiHodet!!! :=)



38 kommentarer:

Caroline sa...

ååh, så nydelig kort!! :) også så gjennomført!

Anonym sa...

Hei!
Kjempe flott kort og masse flotte prosjekter i bloggen din.

Eli sa...

Dette er noe av det nydligste kortet jeg har sett. Du har virkelig jobba med dette. Lykke til, Bente!

Camilla sa...

Utrolig lekkert Bente!! Og så flott dekorert inni også! Kjempekult kattestempel!:)
Klemmer fra Camilla.

Hanne sa...

Jøsses, den var rask, Bente! Rask og stilig, skikkelig elegant synes jeg, med de fargene :) Så vakkert gjennomført på alle sidene, hurra! Skal følge med på om noen finner ut av det kattestempelet, for det var kanon!

Lykke til i utfordringen :)
Nattaklem fra Hanne:)

Anonym sa...

Utrolig nydelig kort! Fargene er bare kjempelekre. Kult kattestempel :)

Anonym sa...

Vilket bedårande kort.
Tack för inspiration.

Hälsningar Susanne

Aud sa...

Herlig kort du har laget!

Kattestemplet kjente jeg igjen med engang, norsk design og greier! Det er fra Kort i Hodet

Pia sa...

Super flot kort i dejlige farver og så alle de lækre detaljer, ser bare så nydeligt ud

annes paperfun sa...

Så flott mappekort!!! Og så flott pyntet og stilig stempel du har brukt.
Flott løsning på oppgaven og takk for at du er med på utfordringen.
Klem fra Anne

Lise sa...

Takk for hyggelig kommentar. Gøy at to stykker har laget et kattekort. hehe Ha en fin dag!

Cathrines-creative sa...

Lekre kort du lager, og andre ting...
Linker til deg i bloggen min, kanskje du kan linke til meg???
Er frekk å spørre jeg, he he...

Ha en fin dag

Anki sa...

Tack för dina vänliga ord på min blog. Du är ju superduktig själv! Jättefina kort + vad kul med lite nya idéer. Verktygslådan är verkligen ngt jag kommer att prova. Du undrade var jag köpt mina papper - jag har beställt dem av stampinup.com. De säljer via demonstratriser. Jag har försökt få dem till att börja sälja i Skandinavien också, men inget ännu. Du hittar deras katalog etc på http://www.stampinup.com/us/enu/default.asp
Må så gott! Anki

Eli Kristin Magnussen sa...

Hjelpe meg så mye nydelig det var å se her hos deg!!! Sitter nesten med haka på knærne, he-he! Mye inspirasjon :) Du er fantastisk kreativ & dyktig! Håper det er ok at jeg linker til deg? Her kommer jeg svært gjerne tilbake.

Hege-Annie Simonsen sa...

Wow, så lekkert og gjennomført folderkort!! Flotte farger sammen! Nydelig innvendig! :)
Og det Kort-i-hodet kattestempelet er sååå flott. Jeg har det selv. ;)

Takk for kommentaren på mitt kortbidrag til denne utfordringen!

Lykke til! :)))

Hilsen Hege

Unknown sa...

Nyyydelig kort!! Så lekkert gjennomført med herlige farger og detaljer!!!
Herlig mønsterpapir du har valgt også!!!

Og du verden så masse anna lekkert som var her inne også då!!
En fryd og en inspirasjonskilde!!

Klem,
Jorunn

Paperaddict sa...

å fy søren det kortet var lekkert! Likte fargene og mønsteret (tror jeg har det eller hadde det arket...).De søte pusene var så fine! popper stadig innom din blogg og finner inspirasjon - og den verktøykassa var bare helt griselekker!

♥ Kari ♥ sa...

Utrolig lekkert mappekort!! Nydelige farger og detaljer, og stempelet var skjønt!

Resten av bloggen din var en eneste stor inspirasjonskilde!!
Masse lekkert!
Takk for koselig kommentar hos meg!
Lykke til og klem fra kari

Angella sa...

Sååå lekkert dette var Bente, nydelige farger og så gjennomført...
ha en flott uke

Lene Aase sa...

Dette kortet likte eg kjempegodt, utrolig gjennomført:)

Klem fra Lene.

Maya sa...

Lekkert kort,Bente!
Nydelige detaljer og lekkert motiv!
Og lekkert dekorert innside :)

Takk for att du deltar,
klem fra Maya

Joanna sa...

Å så lekkert kort :)
Dette er bare nydelig med de flotte papirene og DET nydelige stempelet.
Glad du fikk hvite fra hvem det var:)


Klem fra Joanna

Inger Marie sa...

Nydelig kort Bente :)
Så flott pynta åde inni og utenpå :)
Og verktøykassa var jo knall stilig da

Ha en flott tirsdag

God klem

eba sa...

Wow, det var et utrolig lekkert mappekort! Wow! Aldeles nyydelig! Flott stempelmotiv, og herlige farger!

Gladie sa...

Så lekkert med BG-arket! Knallfint kort! :)

Anita sa...

For et utrolig flott kort! Nydelige farger, så varmt og koselig hele kortet:) Kjempeheldig den som får dette!:)

Takk for at du er med på utfordringen!

Eli sa...

Hei, Bente

Ta en titt i bloggen min, der ligger det en overraskelse til deg.

Klem

Heidi sa...

WOW så lekkert dette var! Og det kattestempelet var fantastisk fint.Det kunne jeg godt tenkt meg katteelsker som jeg er! Nydelig jobba!

Klem fra
Heidi

Kathy sa...

Wow!! The colors are stunning!! Love all your details and that image is so cute :)Kathy

Daisy Chain sa...

Thank you for visiting my blog, and leaving such lovely comments.

I love your card, especially those Basic Grey papers.

Your blog is lovely too.

Love Debbie xx

Kirsten Aune sa...

Åååå - dette var bare så lekkert, Bente!! Fra innerst til ytterst!!

Ha en fin kveld!

Klem fra Kirsten

Rønnaug S. sa...

Heisann! Takk for koselig kommentar i bloggen min. Og for et nydelig kort du har laget. Masse flotte detaljer å hvile øynene på.

Eli sa...

Hallo, du!!!!! Nå MÅ du kikke innom bloggen min, for nå er det to overraskelser der til deg, Snuppelure!

Camilla sa...

Tack snälla du för rara hälsningar i bloggen..Du har gjort ett superkort. Gillar pappret och det passar så bra med katterna.
Härlig stämpel och fina texter du har valt...
Kram Camilla

Eli sa...

Kan gjerne stemple opp noen til deg og sende til deg, men da må jeg få adressen din. Tror jeg har kjøpt det på STEMPELBODEN

Men jeg stempler gjerne opp noen til deg altså

Klem

Linda sa...

nydelig kort.

flotte papirer du har brukt, likte godt stempelet også

milli sa...

Wow, masse fine detaljer og så utrolig fint med kattene på!
Mønsterarkene du har brukt er nydelige!!

Klem
Camilla

Rasofiel sa...

hei bente :) tusen takk for kjempehyggelig hilsen på siden min :O) og forr et nyyydelig kort du har laget :D kattetrykket passet perfekt og fargesammensetningene og oppsettet du har brukt er fabelaktig <3 *smelt*

kattestempelet har jeg kjøpt på: www.kortihodet.no

de har utrooolig mange flotte stempler der, så ikke gå helt berserk :D *lol*

forresten en nydeig blogg du har. mange store og små kunstverk :D hit kommer jeg garantert tilbake. legger deg til på bloggrollen min og håper det er greit :O)

ønsker deg en vidunderlig og kreativ helg :O)

klem vyanmica