lørdag 12. april 2008

Tantungen fyller 8 år!

Og tante kan ikke for skams skyld komme med noe annet enn hjemmelaget kort!!! Fant ett Magnolia stempel som passet fint! Det er ikke bare enkelt å velge "rett" til gutter i den alderen. De er fortsatt små, men veeeeeeldig opptatt av at ting ikke skal være barnslig eller jentete!!! Gud forby om det skulle være jentefarger på kortet;=)

Just nu skal jeg sette igang med min mest forhatte aktivitet.... STRYKING....:=( Min kjære lille sønn på 6 godtok ikke mors forslag om at han kunne ha på den nye fine hettegenseren i bursdag.... Så yndlingsskjorta må strykes etter alle kunsters regler ....blæææhhhh....


8 kommentarer:

Hanne sa...

Hehe, litt morsomt at det er mamma'n som går for hettegenser og poden som vil ha strøket skjorte :)

Et flott guttekort har du laget, Bente, og dette falt nok i smak. Da vi kjøpte huset vi bor i nå, var Sivert Sønn 10 år. Huset, som ellers er flott på alle måter, hadde av alle ting babyrosa dør! Og det var det første Sivert sa om saken: "Fint hus, men æ bor itj i et hus med rosa dør. Det GJØR æ berre itj!"

God klem fra Hanne:)

Anonym sa...

Så flott kort, bra tips til meg som skal lage konfirmasjonskort også. Masse annet flott hos deg.. Kommer gjerne tilbake.

Anonym sa...

Så utrolig fine kort du lager!!!

Marit sa...

Nå har jeg kikket litt i bloggen din og her var det utrolig mye bra. Veldig gøy å se at du leker med både farger og ulike teknikker :)

Anonym sa...

Et fantastisk fint kort du laget til tante gutten. Tipper det falt i smak!!
Mye fint i bloggen din, takk for titten :o))
Rita i Florø

Tonje sa...

Kjempetøfft kort du har laget! Likte detaljene med beltet med eyelets og søm på! Dette må jo være et ekte guttekort som han satte pris på vil jeg tro! Det var i alle fall knallflott i mine øyne.

Kirsten Aune sa...

Så tøft kort, Bente, med mange herlige detaljer!!

Håper du nyter våren! :)

Klem fra Kirsten

Anita Hagen sa...

Skjønner så inmari godt hva du mener. Har det akkurat sånn med tanteungen sjøl. Han blir 9 nå i juli. Dette kortet ble knalltøft og skikkelig guttete. Sikker på at det falt i smak.

Støtter deg fyllt ut - ja til hettegensere og strykefrie klær!!!

Ha en finfin tirsdag!

Klem Anita