torsdag 23. desember 2010

Julegaveønske = Ingenting....

Min mann ønsker seg som vanlig INGENTING til jul.... Ingenting er veldig vanskelig å få tak i i butikkene;=P Og som vanlig ender jeg opp med å kjøpe en haug med nødvendigheter som er kjedelig å få:=/

I år fant jeg ut at jeg skulle gi en tilleggsgave som kommer oss til gode som par. I en travel hverdag blir parforholdet ofte nedprioritert, alenestundene blir sjeldne.
Jeg kastet meg over hobbybordet og kreerte et "Bonushefte" som inneholder kino, middager, teater osv.. Alt man kan tenke seg å gjøre uten unger. Så nå får vi se hvor mange av de 50 kupongene vi klarer å benytte i løpet av 12 mnd.



Kupongheftet er laget av stempeltrykk fra WOJ fargelagt med ProMarkers og papir fra Panduro.

Benytter samtidig anledningen til å ønske alle bloggere GOD JUL og GODT NYTTÅR!!!

2 kommentarer:

Camilla sa...

En fantastisk god ide Bente!! Og så flott det ble:))
Tipper du og Frank går et spennede år i møte;)
God jul til deg og dine!
Stor klem, Camilla

Aina sa...

Så smart, og så utrolig flott! :)