torsdag 11. juni 2009

Uten fargeklatter

Været her jeg bor er skikkelig grått, trist og kjedelig.... Det inspirerte til et tilsvarende kort på morgenkvisten...;=D

Jeg har fått en bestilling på kort til mann - og tar meg selv i å være litt opphengt i barndommens "jente- og guttefarger"! Uannsett hvordan jeg vrir og vender på det... så ender mannekortene opp i grått/sort, bruntoner, grønt eller blått! Jeg kan driste meg til å ha litt detaljer i rødt, oransje, gult... men det blir bare små detaljer!
Jeg har brukt stempel fra Tim Holtz, embossingfolder fra QK, hjørnedies fra CB og mønsterpapir fra Doddlebug design.

12 kommentarer:

Bente sa...

Lekkert kort, trenger ikke farge for å se stilig ut :)
Her i Bergen skinner solen så vi skal snart ut en tur, men varmen uteblir - håper det blir sommer snart :)
Klem, Bente

Hildegunn sa...

Kjempeflott kort i "guttefargene"!
Stilig oppsett du har brukt!

Lena Katrine sa...

Kjempetøft kort, Bente! Flott med sort/hvitt, og akkurat passe med detaljer på et herrekort! Flinka!

ha en flott helg! Klem

Aina sa...

Dette var virkelig lekkert! Så stilig med bare sort og hvitt. Ja, farger på mannfolk-kort ikke så enkelt...
Men dette var flott :O)

Unni sa...

Så kult og stilig guttekort... Dette likte eg godt :)

Pia sa...

Det er bare sååå flot

Angella sa...

sååå tøft!
Guttekort er vanskelig å få til ...dette var kjempefint:)

Angella

Merethe sa...

for et lekkert guttekort!
Veldig flott oppsett

Inger Marie sa...

Kortet ble kjempe lekkert Bente :)
Ha en strålende helg
God klem

Jeanette sa...

Hei hei! Du lager så mange fine kort, altså :) Virkelig flotte kreasjoner alle som en. Synes du er så flink til å variere og bruker så fine farger. herlig fargelegging også.

Heidi sa...

Kjempelekkert Bente - du er så kreativ og flink

Håper du har en fin helg

Klemmer fra
Heidi

Maya sa...

Rååålekkert guttekort!
Lekkert oppsett og nydelig med ton-i-ton farger!
Klem fra Maya:)