mandag 12. januar 2009

StampArtic - shakercard!

Jeg var bare nødt til å prøve å lage ett Shakercard etter tutorialen som jeg fant her. Jeg var ganske så sikker på at det var plundrete å få til - men der tok jeg feil gitt. Jammen var det ikke lett som en plett:=) Morsomt å lage var det også!
Materialer som er brukt: Stempler fra Snag'em stamps og Stempelglede. Motivet er fargelagt med ProMarkers i fargene Pastel Pink, Blossom og Coolgrey 1 og 3. Mønsterpapir fra Nille. Hjerteblonde fra Panduro.

34 kommentarer:

Eli sa...

Slik som du står på for tiden da, virkelig flotte verk du har her. Og du lever på en rosa sky for tiden skjønner jeg......

Iselin sa...

Så flott shake kort :)

Gro sa...

Så søtt det kortet var.

Unknown sa...

nice! :D

May-Britt sa...

Wow,dette var nydelig.Tror nesten jeg må prøve dette jeg også.

Camilla sa...

Utrolig stilig Bente!!! Kjempegøy at du prøvde deg på denne:)
Klem, Camilla.

Aud sa...

Helt fantastisk flott ble det!!!
Du er flink, du! :o)

Angella sa...

Du er genial... nydelig kort!

Bibbi sa...

Det var et søtt kort!

Vintage kortet ditt var også lekkert.....

Kjersti sa...

Njjååå, - så fint!
Skikkelig søtt, var det! :)

Mim... sa...

Tack för kommetaren.
Ditt shaker var bara så rart.

Scrappelise sa...

masse kreative og vakre arbeider her! Du er kjempegod til motivmaling!

Maya sa...

Så søtt kort!
Herlig den sjiraffen :)
Klem fra Maya.

Line A sa...

Utrolig søtt kort!
Og det ble jo kjempestilig med den shakereffekten.. ;)

Takk for besøk i bloggen min!

Unknown sa...

Nyyydelig kort!!! Så lekkert i duse fine farger! Takk for at du deltar!
klem,
Jorunn

Pia sa...

Nåh hvor er det et nuttet kort i søde farver

Anonym sa...

Hei! Ville takke for hyggelig kommentar i min blogg. Jeg er forholdsvis ganske ny i denne kortverdenen, så satte stor pris på det. Ser samtidig på din side, jammen er du kreativ. Kortene dine er kjempe fine, merkelappene og godteposene digger jeg.

Fredhøy - Gro sa...

Så søtt! Artig med de shakerkortene!

Anonym sa...

Oh, it's lovely!
And all the other cards in your blog also:)

Inger Marie sa...

Nydelig kort i lekre sarte farger :)
Ha en fin dag!!

Anonym sa...

Taina Very beautiful card with lovely colors :)

solsiv sa...

Kjempe kjempe fint !!!!

hmm kanskje våge å prøve jeg å da...

Inger-g sa...

Dette var jo rett og slett bare lekkert!
Ha en fin kveld :-)

Desirée sa...

Så søt den var da! Moro å lage shaker kort, er lenge siden jeg gjorde det nå, trodde nesten det var ute. Så feil kan man ta :)

Takk for at du hjalp meg!

Sari sa...

Such a cutie!

Gry-Heidi sa...

Kjempesøtt kort !!
Klem, Gry-Heidi

Lise ♥ Hverdagsglimt og Kreativiteter sa...

Så søtt dette var. Så det var ikke plundrete altså? Skulle prøvd meg på et slikt selv. :)

Klem, Lise

Benedicte sa...

så flott kortet ditt ble :-)

klem fra Benedicte

Kamilla sa...

Men ooOOOooo så underbart kort!!
Jag är ute på ett sidospår i min bloggrunda och hittade hit, så fina saker du gör!! :D

Eva Helen sa...

Så søtt kort du har laget.

Lena Katrine sa...

Så søte! kult med shakercards!

Det ligger en award til deg i bloggen min;o)

Klem fra meg til deg

Marja Sch sa...

Hi Bente Congrats with winning the shakercard challenges. Your card is so cute. Hugs Marja

Anonym sa...

Grattis! Kortet är jättegulligt!
kram Ingela G

Julia sa...

Så utrolig søtt dette kortet var. Har lyst til å prøve meg på et slikt jeg også..
Gratulerer med vinsten!
Ha en fin dag!