torsdag 30. oktober 2008

Tagget!

Jeg er blitt tagget av Linda og Gry-Heidi og skal prøve å svare på følgende ting:

Jeg liker lista:
Min flotte familie!!
Mine venner
Jobben min ... ihvertfall 90% av tida;=D
Sol og sommer
Livet generelt!

Hat-lista:
Vinter!!!
Fugler
Mørket
Fisk til middag.... blæhhh
Sure mennesker!

Favorittmat/drikke:
Gubbens hjemmelagde mat!
Potetgull
Kaffe Latte
Junk food!!!
Pepsi Max

Favorittmusikk:
Klarer ikke velge jeg.... liker masse forskjellige sjangre!

Jeg utfordrer følgende til å svar på samme spørsmål:
Caroline
Eli
Inger

2 kommentarer:

Eli sa...

Takk og takk, den er sendt videre....

Angelo sa...

Her har det kommet utrolig masse fint siden sist jeg var her inne, Bente!! Det takkekortet ditt er jo kjempeflott! Lekkert!
Gratulerer med vel overstått, forresten ;)

Ha en flott helg!

Kristin :)